Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 23:19 - Грешка ли беше?
Автор: thevoice Категория: Лични дневници   
Прочетен: 432 Коментари: 1 Гласове:
1



Сега се чудя, беше ли грешно изобщо да си правя блог.. Какво мога да кажа на хората? Какво искат изобщо да чуят хората.. ?
Дори не знам за какво съм тук. Не, всъщност знам. Написах нещо. Нещо много лично, което е толкова лично, че искам да го споделя с целия свят, но не знам как. Страх ме е, че всичко през тези две години се е променило и крайният резултат няма да бъде същия. Страх ме е, че съм в България и правилата тук не важат, че талантите на хората дори не се зачитат... и си мисля, ако бях родена другаде какво щеше да бъде всичко около мен...
Но надали има някакво значение, защото аз съм тук и аз съм аз и трябва някак да се справя.
Та стига с глупостите. В този блог ще пускам от време на време глави от книгата, която написах. Предполагам всеки поглежда с недоумяване, провярява възрастта ми и си казва УТФ,  май трябва да си ляга. А аз просто се усмихвам свикнала всички да ме гледат скептично. Главно ще пускам тези глави от тази книга, за да чуя мнението ви и за да ми помогнете да достигна до така желаното издаване.
Преди две години всичко ми се виждаше по-различно. Аз ще напиша книгата, ще я издам, ще има успех и ще стана нещо. Това "нещо" продължава да бъде някаква невидима цел в моя живот.
Не знам докъде ще стигна в този живот, не знам дали някога изобщо ще успея да изживея всички свои мечти, но защо иначе са мечти?
Просто искам да опитам, разбирате ли? Да бъда "нещо" поне веднъж...


Тагове:   мисли,   живот,


Гласувай:
1



Следващ постинг

1. анонимен - давай смело :)
24.12.2010 23:37
давай смело :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thevoice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10840
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930